• Dostępne produkty zamówione w dzień roboczy przed 16:00 wysyłamy tego samego dnia
  • 40 lat doświadczenia
  • Odwiedź obsługę klienta

Polityka prywatności

Szanujemy Twoją prywatność i przetwarzamy dane osobowe wyłącznie w celu, w jakim je udostępniłeś i zgodnie z Ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (GDPR).

Szczegółowe dane firmy

  • Nazwa firmy: Foto Konijnenberg B.V.
  • Witryna internetowa: https://www.photospecialist.co.uk
  • Numer wpisu do rejestru Izby Handlowej: 08148310
  • Numer VAT: NL 810.769311

Jakich danych osobowych potrzebujemy?

Aby przetwarzać i wysyłać zamówienia, potrzebujemy Twojego imienia i nazwiska, adresu e-mail, adresu rozliczeniowego i adresu dostawy, szczegółów płatności i numeru telefonu. Udostępniamy niektóre z tych informacji firmom dostawczym, z którymi współpracujemy, aby dostarczyć Twoje zamówienie. Ponadto współpracujemy z dostawcami usług IT, partnerami płatniczymi, serwisantami, dostawcami i agencjami medialnymi. Strony te mogą wykorzystywać dane wyłącznie w celu świadczenia usług w imieniu Photospecialist. Nawiasem mówiąc, nie używamy Twojego numeru telefonu w celach komercyjnych, to tylko w przypadku, gdy będziemy musieli skontaktować się z Tobą w sprawie złożonego zamówienia.

Co robimy z pozyskanymi informacjami?

Wykorzystujemy Twoje dane osobowe, aby zapewnić Ci, czyli naszemu Klientowi, jak najlepsze wsparcie. Aby to zrobić, używamy pozyskanych od Ciebie informacji, a także anonimowych danych, które sami zbieramy,  m.in. zachowanie podczas przeglądania naszej witryny. Możemy odczytać wyłącznie ogólne dane i nie możemy śledzić Cię jako indywidualnej osoby. Używamy pozyskanych danych do następujących celów:

  • Zamówienie: potrzebujemy Twoich danych osobowych i szczegółów płatności w celu zrealizowania zamówienia i przygotowania go do wysyłki. W przypadku niektórych metod płatności (np. karty kredytowej lub płatności z dołu) wykonawca usługi płatniczej może dokonać weryfikacji płatnika w celu sprawdzenia zdolności kredytowej lub ewentualnego wcześniejszego zidentyfikowania oszustwa.
  • Dostawa: bez Twoich danych adresowych przesyłka nie dotrze.
  • Konto: przechowujemy Twoje dane - jeśli masz konto, zakupy stają się łatwiejsze i szybsze.
  • Obsługa klienta: posiadanie Twoich danych osobowych i danych zamówienia jest niezbędne do zapewnienia bezproblemowej obsługi klienta. Kiedy rozmawiasz z naszą obsługą klienta, dzięki cookie możemy zobaczyć dokładnie, na której stronie się znajdujesz. Dzięki temu możemy Ci pomóc jeszcze szybciej.
  • Obsługa posprzedażowa (naprawa, gwarancja itp.): Jeśli posiadamy Twoje dane osobowe i kontaktowe, możemy szybko Ci pomóc, jeśli coś nieoczekiwanie nie zadziała w dostarczonym produkcie.
  • Spersonalizowane reklamy: we współpracy z sieciami reklamowymi i agencjami medialnymi zbieramy dane na temat zachowania użytkowników takie jak np. przeglądanie stron, wyszukiwanie i zakup produktów (za pomocą plików cookies). To pozwala nam tworzyć niestandardowe i spersonalizowane oferty.
  • Newsletter: posiadanie adresu e-mail i historii zamówień pozwala nam wysyłać (spersonalizowane) newslettery. Samodzielnie rejestrujesz się, aby otrzymywać biuletyn, i zawsze możesz zrezygnować z subskrypcji, jeśli nie chcesz go już otrzymywać.
  • Udoskonalanie usług: chcielibyśmy zapewnić Ci optymalne zakupy. W tym celu śledzimy, jak nasi użytkownicy poruszają się po stronie internetowej. Dane te są anonimowe, a następnie analizowane przez nas w celu sukcesywnego udoskonalania naszej strony internetowej i jakości świadczonych usług.
  • Oszustwa: niestety czasami popełniane są oszustwa lub próby oszustw. Jeśli władze państwowe o to poproszą, jesteśmy zobligowani do współpracy i udostępnienie danych osobowych odpowiedniemu organowi władzy państwowej.

Umowy o przetwarzanie danych ze stronami trzecimi

Aby móc optymalnie korzystać z naszej strony i prawidłowo wykonywać wyżej wymienione usługi, współpracujemy z różnymi stronami trzecimi. W przypadku tych wszystkich stron opracowaliśmy umowy o przetwarzanie danych, które szczegółowo określają, w jaki sposób dane klientów są weryfikowane i gwarantowane zgodnie z ich polityką prywatności. Dotyczy to takich stron jak Google i Facebook, ale także firm dostawczych i organizacji, które zapewniają i utrzymują dla nas automatyzację i usługi internetowe.

Jak długo przechowywane są Twoje informacje?

Organy podatkowe wymagają od nas przechowywania danych osobowych, danych dotyczących płatności i zamówienia przez siedem lat. Następnie możesz poprosić nas o usunięcie Twoich danych osobowych. Zawsze to robimy. Ale nawet bez takiej prośby Twoje dane są zawsze bezpiecznie przechowywane. Sprzedajemy skomplikowane produkty i chcemy Ci służyć pomocą, jeśli Twój produkt ulegnie awarii po legalnym okresie przechowywania danych przez siedem lat. Przechowujemy anonimowe dane od gości i klientów w celu wewnętrznego raportowania i analiz. Przeanalizowane wyniki są niezbędne do udoskonalania i utrzymania wysokiej jakości usług.

Czy Twoje informacje są u nas bezpieczne?

Podejmujemy środki techniczne i organizacyjne, aby zapobiec utracie danych lub nielegalnemu przetwarzaniu (np. ataki hakerskie). Dlatego gwarantujemy odpowiedni poziom bezpieczeństwa i okresowo testujemy naszą stronę internetową. Używamy również bezpiecznego połączenia dla strony, która prosi o podanie swoich danych osobowych.

Dostęp do Twoich informacji

Zawsze masz dostęp do udostępnionych nam informacji o Tobie. Wszelkie nieprawidłowe dane mogą być poprawione, uzupełnione lub usunięte przez Ciebie. Jeśli chcesz uzyskać dostęp do tych informacji, poprawić swoje dane osobowe lub przenieść, skontaktuj się z naszym Działem Obsługę klienta lub zadzwoń do nas pod numer +48 223076856. Dotyczy to również innych pytań dotyczących naszej polityki prywatności.

MasterCardVISAV-pay   Idealo   Trusted shops