• Dostępne produkty zamówione w dzień roboczy przed 16:00 wysyłamy tego samego dnia
  • 40 lat doświadczenia
  • Odwiedź obsługę klienta

W Photospecialist masz prawo do odstąpienia od umowy w terminie do czternastu dni. Twój okres odstąpienia od umowy rozpoczyna się następnego dnia po otrzymaniu produktu. Chciałbyś coś zwrócić? Jest to możliwe w ciągu czternastodniowego okresu odstąpienia od umowy. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za koszty wysyłki zwrotnej, w tym wszelkie związane z wysyłką koszty dodatkowe. Jeśli otrzymamy kompletny przedmiot w stanie nieuszkodzonym i (jeśli jest to możliwe) w oryginalnym opakowaniu, zwrócimy całą kwotę zakupu.

Jak to działa?

Jeśli chcesz zwrócić produkt, wykonaj czynności opisane poniżej. Usprawni to proces zwrotu produktu.

  1. Wypełnij formularz zwrotu u dołu strony i kliknij "Wyślij". Otrzymasz wypełniony formularz w swojej skrzynce odbiorczej.
  2. Wydrukuj formularz.
  3. Upewnij się, że przedmiot jest odpowiednio i bezpiecznie zapakowany.
  4. Do przesyłki dołącz wypełniony i wydrukowany formularz oraz kopię dowodu zakupu.
  5. Wyślij przesyłkę zwrotną uiszczając odpowiednią opłatę pocztową do:

Photospecialist
Service & Repair Department
Kroezenhoek 8
7683 PM Den Ham
Holandia

Co stanie się później?

Gdy tylko otrzymamy Twoją przesyłkę zwrotną, wyślemy do Ciebie e-mail z potwierdzeniem.

Jeśli chcesz wymienić przedmiot, wyślemy wybrany przez Ciebie wymieniony przedmiot. Możesz też otrzymać zwrot pełnej kwoty zakupy produkty, w tym wszelkie koszty wysyłki w możliwie jak najszybszym czasie. Zwrot nastąpi nie później niż w czternaście dni po anulowaniu. W przypadku zwrotu pieniędzy korzystamy z tej samej wybranej przez Ciebie metody płatności. Jesteśmy prawnie upoważnieni do czasu oczekiwania ze zwrotem płatności aż do momentu otrzymania zwracanego przedmiotu.

Jakie produkty nie podlegają zwrotom?

Wszystkie produkty, które były używane o wiele częściej i intensywniej niż to było konieczne w celu ustalenia, czy są zgodne z oczekiwaniami. 

  • Produkty wyprodukowane zgodnie ze specyfikacjami klienta lub wyraźnie przeznaczone dla konkretnej osoby;
  • Produkty, które szybko się psują lub mają ograniczony termin ważności;
  • Produkty, które nie nadają się do zwrotu z powodów związanych ze zdrowiem lub higieną, a które zostały uszkodzone po dostawie do klienta;
  • Nagrania audio i wideo oraz programy komputerowe, których pieczęć została przerwana po dostarczeniu;
  • Gazety, magazyny lub czasopisma, z wyjątkiem umowy na regularne dostarczanie takich publikacji (subskrypcja).

Chcesz dowiedzieć się więcej? Możesz przeczytać wszystko na temat prawa do odstąpienia od umowy w Artykule 6 naszych Ogólnych warunków.
Nie możesz znaleźć informacji, której szukałeś? Nasi specjaliści chętnie odpowiedzą na wszelkie Twoje pytania.

 

Szczegóły konta

Przyczyna zwrotu (zaznacz właściwe)

Informacje na temat produktu(ów) do zwrotu

Dodatkowe informacje o przyczynie zwrotu

* wymagane pola

 

MasterCardVISAV-pay   Idealo   Trusted shops