• Dostępne produkty zamówione w dzień roboczy przed 16:00 wysyłamy tego samego dnia
  • 40 lat doświadczenia
  • Odwiedź obsługę klienta

Naprawa

Koszty manipulacyjne i diagnostyczne

W celu realizacji prac naprawczych pobieramy depozyt o wartości 75 € w ramach kosztów manipulacyjnych i diagnostycznych. W przypadku dostarczenia produktu do naprawy bezpośrednio do naszego sklepu koszty te są pobierane natychmiastowo. Jeśli wysyłasz produkt pocztą, koszty zostaną rozliczone w późniejszym terminie.

Przedpłata uiszczana w ramach kosztów manipulacyjnych i diagnostycznych jest odliczana od całkowitej ceny za naprawę. W sytuacji, gdy będziesz chciał nam zwrócić produkt, który nie został naprawiony, koszty te muszą zostać pokryte. Jednocześnie, jeśli przyjmiesz z powrotem produkt, należy ci się zwrot również kosztów manipulacyjnych i diagnostycznych. Koszty te zostaną zwrócone z góry na twoje konto bankowe.

Naprawy w okresie gwarancyjnym

W przypadku przekazania do naprawy produktu, który objęty jest okresem gwarancyjnym, nie są pobierane żadne opłaty. Do naprawy w ramach okresu gwarancji nie kwalifikują się jednak szkody spowodowane zniszczeniami związanymi z upadkiem, uderzeniem, bezpośrednim narażeniem na oddziaływanie wilgoci lub wody czy uszkodzenia spowodowane niewłaściwym użytkowaniem.

Jak to działa?

Czy posiadasz niedziałający lub wadliwy produkt, który wymaga naprawy? Postępuj zgodnie z poniższymi wskazówkami:

  1. Wydrukuj otrzymany formularz naprawy.
  2. Zapakuj szczelnie i bezpiecznie produkt przeznaczony do naprawy, pomijając — jeśli to możliwe — akcesoria takie jak: bateria, filtry, karty pamięci itd.
  3. Dołącz do przesyłki wydrukowany formularz naprawy oraz kopię potwierdzenia zakupu (paragon, faktura).
  4. Możesz dostarczyć wadliwy produkt do jednego z naszych sklepów stacjonarnych lub przesłać go pocztą pod następujący adres:

Photospecialist 
Department Service and Repair 
Kroezenhoek 8 
7683 PM DEN HAM 
The Netherlands

Po otrzymaniu produkty wyślemy do ciebie potwierdzenie e-mail. Pamiętaj, że realizacja naprawy trwa średnio 4 tygodnie!

 

Dane

Produkt do naprawy

Załączniki (zaznacz co dołączasz do paczki)

Reklamacja / Opis uszkodzenia

* wymagane pola

 

Pytania

Jeśli masz pytania dotyczące naprawy lub zwrotu produktów skontaktuj się z naszym wydziałem serwisowym:

Telefon: +44 (0)148 0710000
EmailSkontaktuj się z nami

MasterCardVISAV-pay   Idealo   Trusted shops